fbpx
28/10/2021

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל: "הודעת הממשלה על תחילת כניסת בודדים ומחוסנים "בבוסטר" הינה שינוי מגמה מבורך, גם אם אינו מספיק"

יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, דני אמיר ומנכ"ל הלשכה, יוסי פתאל, הודו הבוקר לשר התיירות, יואל רזבוזוב, על מאמציו ותרומתו בשינוי הלך הרוח בממשלה, שהייתה עד כה מוכוונת מדיניות של "למה לסגור" במקום "איך לפתוח".

יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, דני אמיר, מסר: "שר התיירות פרץ סדק רחב וחשוב בחומה שבודדה את ישראל בשוק התיירות העולמי שהתחיל כבר להתאושש, ואנו מצפים להמשך עבודה משותפת לפתיחה כמקובל ברב מדינות העולם.

התיירות היא משאב לאומי, ומתוך הבנה זו יש לנהל את מדיניות הממשלה".

מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, יוסי פתאל, מסר: "לאחר 20 חודשים של שביתה מאונס, אנו נרגשים לחזור לעבודה, גם אם באופן חלקי. למעלה ממחצית העובדים שהיו לנו ערב פרוץ המשבר, עזבו את הענף שמהווה נדבך חשוב בכלכלת ישראל בכלל והפריפריה בפרט.

שר התיירות, יואל רזבוזוב הוביל את הפתיחה הראשונית של השמיים ואנו מעריכים זאת מאד ומקווים שכניסת קבוצות תיירים מאורגנות, תותר כבר בקרוב.

לפעמים נדמה לנו שהתיירים אוהבים את ישראל יותר מאזרחיה ואנו מעריכים שככל שמדינת תאפשר זאת, נוכל לסייע בשיקום כלכלי להשבת הנורמליות".