fbpx
28/12/2020

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל מפרסמת את עיקרי המתווה המתוכנן לכניסת תיירים ממדינות ירוקות לישראל לחבריה ועמיתיה בחו״ל

יוסי פתאל מנכ״ל הלשכה: ״חוסר המעש בהכנות ופרסומם לחו״ל של התוכנית העתידית לכניסת תיירים לארץ, הינו מחדל יקר שיעלה בעשרות אלפי מקומות עבודה   לדעתנו לאחר שמרבית האוכלוסייה בארץ תחוסן עד לסוף חודש מרץ, יש לאפשר לתיירים להיכנס לישראל החל מאפריל עם הצגת אישור לחיסון או בדיקת קורונה שלילית. 

תנועת התיירים בארץ תהיה עפ״י מתווה שאושר ע״י הדרגים המקצועיים במשרד הבריאות ונתקע על שולחנו של שר הבריאות ח״כ יולי אדלשטיין. 

המתווה לתנועת תיירים מבטיח רמת סיכון בריאותי נמוך במיוחד הן לתיירים והן לישראלים עוד לפני החיסונים.  

כ-20% ממקומות העבודה בפריפריה תלויים בתיירות המאורגנת מחו״ל. 

בשביל להזרים חמצן כלכלי באפריל, יש לפרסם את המתווה עכשיו ולאפשר למארגני התיירות הנכנסת להתחיל בשיווק ישראל לאלתר בכדי שהתנועה תוכל להתחדש באפריל.  

לישראל יש הזדמנות פז לקמפיין תדמיתי מעולה בהיותה המדינה הראשונה בעולם שתחסן את מרבית האוכלוסייה. לא להשתמש באוצר התדמיתי הזה הינו מחדל יקר ומיותר״.  

הפרסום הינו חלק מקמפיין רחב בו פתחה הלשכה, שמטרתו, בראש ובראשונה אישור מיידי של המתווה לכניסת תיירים ממדינות ירוקות לישראל, לאחר שעברו בדיקות קורונה, ע״י פרופ׳ גרוטו ויתר הגורמים הרלוונטיים, וקריאה למדינת ישראל לחידוש תנועת התיירות אליה שתציל את הפריפריה, לאור קצב החיסונים המסחרר של האוכלוסייה, אשר ישים את ישראל, בראש רשימת המדינות, בהן מרבית אזרחיה מחוסנים.

לצפייה בעיקרי המתווה באנגלית לחץ כאן  

לכתבות נוספות בנושא:

https://www.ias.co.il/ראשי/לאפשר-לתיירים-להכנס-מאפריל-עם-אישור-לחסון-בדיקת-קורונה-שלילית/

http://www.tnet.org.il/sitefiles/1/2444/122838.asp