fbpx
27/06/2021

עדכונים בנושא המשך פיילוט קבוצות תיירים בחודש יולי

בעקבות ההודעות האחרונות מחד, על דחיית המועד לכניסת תיירים לישראל לחודש אוגוסט (לעת עתה), ומאידך על המשך ה"פיילוט" של משרד התיירות לכניסת קבוצות תיירים לישראל במהלך חודש יולי, 
להלן מספר הבהרות חשובות: 

  1. במהלך חודש יולי לא ניתן יהיה להכניס לישראל תיירים בודדים. כזכור, קבוצה מוגדרת  כמינימום של 5 איש ומקסימום 30 איש.​​
  2. בקשות לאישור קבוצות לחודש יולי יש להגיש במתכונת הקיימת והמוכרת (מחודש יוני) באתר משרד התיירות. את כל הפרטים תוכלו למצוא בלינק הזה.
  3. לאור העובדה שישנן קבוצות המתוכננות להגיע לישראל כבר בימים הקרובים, משרד התיירות עושה כל מאמץ על מנת לקבל ולאשר את קבוצות אלה. בהזדמנות זו, ברצוננו להביע את תודתנו והערכתנו על שיתוף הפעולה של המשרד ועל הרצון הטוב.
  4. במסגרת הגשת בקשה לקבוצה, ניתן לשלב תיירים מחוסנים ממדינות שונות המאושרות להיכנס לישראל.
  5. בדיקות סרולוגיות- לאור העובדה שכניסת קבוצות תיירים לישראל ממשיכה להיערך במסגרת הפיילוט של משרד התיירות, קיום הדרישה לבדיקות סרולוגיות נותרת בעינה ומחייבת את כל קבוצות התיירים המגיעות לישראל. ניתן לבצע את הבדיקה בבית המלון. שירות לעריכת בדיקות סרולוגיות ניתן גם על-ידי חברת "סמייל", וחוזר נוסף ומפורט בנושא יישלח בהמשך היום.
  6. קבוצות תיירים בחודש אוגוסט- הנושא נמצא בדיון. סביר להניח (אך לא בטוח) שבשבוע הבא תאושר הכנסת הבקשות עבור קבוצות לחודש אוגוסט במערכת במשרד התיירות. נכון לעתה, הנכם מתבקשים שלא להכניס בקשות לקבוצות עבור חודש אוגוסט ואילך. נעדכן במהלך השבוע הקרוב.
  7. כניסת תיירים בחודש אוגוסט בכלל- הערכתנו היא כי תאושר המשך כניסת תיירים. כאמור אנו מצפים לעדכונים והקלות במתווה, ובמיוחד בדרישות ההגשה ובדרישה לבדיקות סרולוגיות.