fbpx
04/02/2021

ראש הממשלה באגרת לחברי לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל: "אני מבין את גודל המצוקה שפוקדת את הענף בחודשי הקורונה. סגירת הגבולות והשמיים כרוכים במחיר כלכלי" הלשכה בתגובה :" אנו מודים לראש הממשלה על ההכרה בחשיבות הענף ותרומתו ועל הנזק שנגרם כתוצאה מהאיסור שהמדינה הטילה על עסקי התיירות הנכנסת

השבוע נערך הכנס השנתי של לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל. מבין המברכים נמנה גם ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, אשר שלח ברכה כתובה לחברי הלשכה ומשתתפי הכנס.

מברכת ראש הממשלה לחברי הלשכה: "אני כמובן יודע את גודל המצוקה שפוקדת את תחום התיירות בחודשי הקורונה. סגירת הגבולות והשמיים היא צעד שסייע לנו להציל חיים רבים, ועם זאת הוא כרוך במחיר כלכלי. אני, שר הבריאות, שרת התיירות וכל הגורמים הרלוונטיים עושים כל שביכולתנו לשמור על האיזון בין הבריאות לבין צרכי המשק". 

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת בתגובה למכתב: "אנו  מודים לראש הממשלה על ברכתו לחברי לשכת מארגני התיירות הנכנסת ועל הכרתו בחשיבות הענף ומצוקתו לנוכח היעדר הפעילות, כתוצאה מהנחיות המדינה במטרה להתמודד עם משבר הקורונה. חברי הלשכה אינם רשאים להתפרנס מכורח הנסיבות מאז חודש מרץ 2020, ויהיו ״אחרי האחרונים״ לחזור לפעילות. ככל שהממשלה אכן חושבת, כדברי ראש הממשלה, שמדובר בתשתית כלכלית חשובה (ענף היצוא השישי בגודלו המייצר כ-40 אלף מקומות עבודה באופן ישיר) יש לדאוג להמשך התמיכה ושימור התשתיות של מארגני התיירות הנכנסת. בחודש יוני, כאשר תסתיים התמיכה הממשלתית, מארגני התיירות הנכנסת עדיין לא ישובו לפעילות כמתוכנן עבור רוב ענפי המשק״.

לאגרת הברכה של ראש הממשלה לחברי הלשכה