שירותי סמייל בנתב"ג
1234
בין השירותים הניתנים:
בהגעה לארץ – נחיתה רכה בטרמינל 3
קבלת פני האורחים בהגיעם לארץ באולם המכס על ידי דייל/ת דובר שפה מתאימה.
מסירת מידע בהתאם לבקשת המזמין.
סיוע במעבר בביקורת הגבולות, לצורך החתמת ויזה מול משרד הפנים.
ליווי אישי וסיוע במקרה של אבדן מזוודות.
ליווי האורחים למפגש עם מקבל הפנים או הנהג.
אפשרות הסעה לבית מלון או כל כתובת אחרת ברכב מפואר במחיר מוזל וקבוע מראש.
הסעה מכל נקודה בארץ עד לטרמינל 3.
פרידה אישית מהלקוח.
שירותים מיוחדים נוספים על-פי דרישת הלקוח.
משרדי סמייל בטרמינל 3 נמצאים בסמוך לביקורת הגבולות, ופועלים 24 שעות ביממה.
מידע נוסף:
פרטי יצירת קשר:
טל': 03-9754020
פקס: 03-9754019
מירס: 0576-526555
אי-מייל: smile@smiletourism.co.il
שירותים נוספים:
לסמייל ניסיון רב בשיווק וקידום מכירות של אזורי תיירות ואתרים לתיירות נכנסת. לצוות החברה יתרון תחרותי משמעותי בשיווק אתרי תיירות בזכות הנגישות למנהלי החברות, ל-Tour Operators ולמורי הדרך, שנובעת מכך שחברי הלשכה הם הבעלים של חברת סמייל.
פעילות סמייל בתיירות הנכנסת לישראל:
סמייל שיווק ומכירות – ייעוץ, שיווק, מכירות וקידום מכירות של אתרי תיירות לשוק התיירות הנכנסת.
- ייעוץ שיווקי- בהתבסס על הידע הנצבר של סמייל בתחום התיירות הנכנסת, הכרת התכניות השונות והצרכים של השווקים השונים, אנו לוקחים חלק בהתאמת המוצר לתיירות הנכנסת בשלבי ההקמה או השדרוג.
- מכירות- כוח הקנייה של סמייל למוצרים נלווים בתחום התיירות מאפשר לבצע רכישות מרוכזות עבור הסוכנים. מוצרים אלו נמכרים ע”י סמייל לסוכנים בתיירות הנכנסת במחיר שמאפשר מתן הנחה משמעותית לסוכן.
פרוגרמות היתכנות – כתיבת עבודות ייעוץ, בחינת היתכנות לאתרים ואטרקציות, ניתוח מגמות, מיפוי קהלי יעד, מיפוי אתרים ואטרקציות רלוונטיות לתיירות הנכנסת, אכסון מלונאי והסעדה, אריזת המוצר התיירותי והבנת הכלים לעבודה בתיירות הנכנסת.
מאגרי מידע – קידום מכירות של עסקים בתחום התיירות הנכנסת, תוך שימוש במאגרי מידע בלעדי.