09/02/2023
מידע מהימן בזמן אמת ויחס אישי עם חיוך – כך תמנעו כעסים של תיירים הנובעים מעיכובים בשדה
השבוע חווינו על בשרנו שיבושים קשים בנתב"ג כתוצאה מעיצומי עובדים. שביתות ועיצומים הם אירועים נפוצים לא רק בישראל, אלא בכל רחבי העולם, רק השבוע איימה שביתה לשבש את כניסות התיירים לבריטניה. אז מה בכל זאת ניתן לעשות בשביל להפיג את החששות ולמנוע כעסים בזמן האירוע?
דברור נכון של האירוע, העברת מידע בצורה יעילה וברורה, בשפתם של התיירים היא קריטית למניעת כעסים
לסמייל נבחרת של דיילים היכולים ללוות את הקבוצה בנחיתה ועזיבה, דוברי שפות, ומקושרים בזמן אמת לעדכונים מרשות שדות התעופה, ברשותם מידע אמין ומהימן, ולא דרך שמועות.
בנוסף נציגי סמייל מלווים את התיירים עם חיוך, ומעניקים הרגשה מרגיעה שמישהו דואג לך, והנושא מטופל.
בתקווה לימים שקטים ותיירים מרוצים