fbpx
13/11/2022

בעקבות שאלות חברי הלשכה – סמייל מחדדים נהלים:

להלן מספר דגשים לביצוע הזמנה:

  • חשוב מאוד אל מול רשויות ההגירה בכניסה לישראל, להכניס את אזרחות התיירים הנכונה בהזמנות.
  • תיירים נעזרים בכיסאות גלגלים: חובה לעדכן בהזמנה האם ישנם כאלה, ובשדה ה NOTES לציין מספרם, וזאת מכיוון שנוסעים אלו מגיעים משער אחר.

  • עדכון פרטי נהג/מדריך, יש וניתן לבצע בכל עת, רק ישירות בהזמנה במערכת, על ידי הסוכן ו/או ספק נהגים המאושר לבצע עדכונים במערכת.
  •  בהזמנות של קבוצות המורכבות ממספר נוסעים שאינם קשורים זה לזה, אבל מופיעות במערכת סמייל תחת הזמנה אחת,  חובה לצרף רשימת שמות נוסעים
  • מפגש עם קבוצות המונות 1-5 תיירים, מתקיים לפני הכניסה לאולם ביקורת הדרכונים (אולם הפסיפס) שילוטלא יותר מ- 15 תווים.

עבור הזמנות לעזיבות טרמינל 3:

  • חובה על הנהג/מדריך ליצור קשר עם סמייל בהגיעו למחסום שערי נתב"ג. (מכביש 1 או מצומת אל על)

עבור עזיבות מטרמינל 1:

  • הנהג נדרש ליצור קשר עם סמייל, 60 דקות לפני ההגעה למחסום כניסת הרכבים בשערי נתב"ג, ופעם נוספת, לאחר מעבר המחסום
  • המפגש עם התיירים בטרמינל 1, יהיה בשער 2

עדכונים על התקדמות השירות נשלחים בהודעות טקסט. שיחות ממדריכים/נהגים בדבר סטטוס הקבוצה, לא ייענו. . בבירורים ניתן לפנות למייל smile@smiletourism.co.il