fbpx
25/04/2024

היערכות ליום שאחרי: האקתון לשיקום ענף התיירות

2.4.24

100 מועמדים נרשמו להאקתון שיערך בתערוכת התיירות IMTM באקספו תל אביב ב-3-4.4 , רק 25 נבחרו. המטרה – פתרון ייעיל ויישים למשבר בו נמצא ענף התיירות הנכנסת.

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, יריד IMTM ומשרד התיירות מתגייסים להיערך ליום שאחרי ופונים לקבלת רעיונות מקוריים לקידום תיירות נכנסת לישראל. במסגרת יריד התיירות IMTM יתקיים האקתון לגיבוש קונספט לשיווק תיירות ישראל, אשר מושתת על החוזקות התיירותיות, ובכלל, של המדינה. אסטרטגיית השיווק מיועדת לקידום באזורי יעד בעולם ובתמיכת משרד התיירות, וזאת מתוך כוונה לבחון רעיונות מחוץ לקופסא ולבחור את התוכנית המנצחת בידי חבר השופטים.

מפגש ההאקתון יערך במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM והזוכים יהנו מסופ״ש מפנק במלון חמישה כוכבים מרשת מלונות פתאל בישראל, תעודת הוקרה והזדמנות להציג בפני פאנל מומחים ובראשם לשכת מארגני תיירות בישראל ושר התיירות חיים כץ שגם יגיש את הפרס.

ישראל חווה משבר תיירותי משמעותי והתיירים מדירים רגליים מביקור בארץ. הלשכה לתיירות נכנסת, משרד התיירות ויריד IMTM מישירים מבט ליום שאחרי ונערכים להחזרת התיירים. על משתתפי האקתון לגבש תוכנית שיווק לקידום ישראל כיעד תיירותי עבור השוק הבינלאומי, בדגש על מערב אירופה/ ארה"ב/ דרום ומרכז אמריקה (שוק לטיני) / הודו / המזרח הרחוק. המשתתפים יקבלו  5 שעות ומנטור מומחה תיירות שיסייע ביעוץ מקצועי, הסברים והכוונה –כדי לוודא שהפיתרון שיעלה, יישים וראלי. בסוף התחרות על המתמודדים להגיש קמפיין מנצח המושתת על החוזקות התיירותיות ובכלל של ישראל במדינת היעד 

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל: "ענף התיירות הנכנסת לישראל נקלע למצוקה קשה. אירועי ה-7 באוקטובר שינו את המציאות במדינת ישראל ומה שהיה כבר לא יהיה. תחת אחריותינו נמצאת משימת שיקום תדמיתה וכלכלתה מדינת ישראל, וככל שנתכונן ליום שבו יחזרו התיירים – והם יחזרו, כך ייטב. המטרה העיקרית בהאקתון שיערך בתערוכת התיירות IMTM הינה לפנות לדור הצעיר שיחשוב על פתרונות אסטרטגים שיוכלו  להשתלב בפעילות משרד התיירות, אנו נרגשים לקראת האקתון הראשון בענף, וסבורים שייצאו ממנו פתרונות טובים ושימושיים לשיקום הענף
".