fbpx
06/07/2023

הכירו את הלשכה – IMOT Northeast, לשכת התיירות של צפון מזרח ארה"ב

לשכת התיירות של צפון מזרח ארה"ב, (IMOT Northeast) חולשת על אזור מרכזי ובו פעילות עסקית ענפה במיוחד.

את הלשכה מנהל צ'אד מרטין אשר החל בפקידו ב 2016, והצטרף לשורות משרד התיירות אחרי 10 שנים בתעשיית הנסיעות הישראלית.

מרטין הוא גם האמריקאי הראשון שמכהן כמנהל האזור הצפון מזרחי, עד עכשיו נשאו בתפקיד זה ישראלים בלבד. עוד בצוות הלשכה :  שרה מונד, יועצת לשותפויות ואירועים אסטרטגיים (חלקכם פגשו אותה במפגש ה B2B שנערכו לפני כחודשיים במשרדי לשכת מארגני תיירות) ואלן קנטורוביץ מנהל הפיתוח העסקי.

האזור הפעילות כולל את העיר ניו יורק, וושינגטון, בוסטון, בולטימור, פילדלפיה וכל מה שביניהם, מה שהופך אותו לשוק הנסיעות המבוקש ביותר בעולם ולמרכז העצבים לנסיעות בינלאומיות. כמעט לכל יעד תיירותי יש כאן משרד. ישנם אפילו ארבעה נציגי מלונות ישראלים הממוקמים כאן במשרה מלאה. מה שקורה בצפון מזרח יכול להשפיע על השוק כולו וחברי לשכה לוקחים את זה לתשומת ליבם בתכנון הפעילות.

בשנתיים האחרונות, שנות היציאה ממשבר הקורונה, התמקדה הלשכה ב-MICE (תיירות עסקית) ובנסיעות סטודנטים, שאופיינו כתחומים צומחים לאחר המגפה. במהלך זמן זה השתתפה הלשכה בכנסים בינלאומיים רבים ביניהם כנס אגודת הנסיעות לסטודנטים ונוער (SYTA) בוושינגטון הבירה ובו הצליחו לגייס חמישה מארגני טיולים לסטודנטים הפועלים בזירה הבינלאומית.

בין שאר פעילות הלשכה בחודשיים האחרונים ניתן למצוא:

שיתוף פעולה עם אבו דאבי במאי לאירוח אירוע עבור איגודים ומתכנני פגישות מבוסטון, והשתתפות בכנס Incentive Live בסנט פיטרסבורג, פלורידה, שמארגן Northstar Media.

בנוסף, הצטרף מרטין ליעל גולן, קונסול לשכת דרום ארה"ב , לתערוכת Global Travel Marketplace ולאייל קרלין, השליח האזורי לצפון אמריקה, ביום החקיקה של ASTA.

וזהו רק קצה הקרחון של פעילות נמרצת וענפה

הלשכה משקיעה  גם מאמצים רבים בטיפוח קשרים עם הקהילות היהודית.

במרץ, IMOT Northeast ערכה פגישה עם הפדרציות היהודיות של ניו אינגלנד וארגונים בבוסטון, ועם הקונסול הכללי של ישראל בניו אינגלנד. הלשכה מתכננת לערוך פעילויות נוספות במטרה להבין טוב יותר את האתגרים של הקהילות היהודיות באזור פעילותה, במטרה להקל ולהסיר חסמים בעבורן בכל הנוגע לנסיעה לישראל, וכן לחקור אסטרטגיות חדשות של מעורבות והידוק יחסים.

לבסוף , IMOT Northeast תשתתף באירועים רבים המארחים כמרים ומנהיגי קהילות נוצריות באזור באמצעות שיתוף פעולה הדוק שיצרה עם ארגון Eagles Wings.  הלשכה מתכוונת  להמשיך ולהשקיע זמן ומשאבים בטיפוח הקשרים עם הקהילות הנוצריות, ובדיוק המוצר התיירותי בעבורן.

אנחנו בלשכת מארגני תיירות נכנסת נהנים משיתוף פעולה פורה עם לשכת בתיירות של צפון מזרח ארה"ב ומקווים להמשיך כך בעתיד