fbpx
27/11/2024

חברות התיירות נשענות יותר על מכירות במהלך בלאק פריידי

מספר חברות תיירות השיקו מבצעי בלאק פריידי מוקדם מהרגיל, כדי להגדיל את המכירות וליצור מעורבות עם סוכני תיירות, כך עלה השבוע בכנס.

אנט סטון, מנהל השיווק של G Adventures EMEA (בתמונה), דיבר בכנס Abta Travel Trends ואמר: "כשהצטרפתי לחברה לפני שבע וחצי שנים, הייתה עליה חדה במכירות במהלך חודש ינואר, ולוותה במכירות מסוג זנב ארוך (longtail) בשאר השנה הקלנדרית. אבל הסיילים של בלאק פריידי או מכירות סייבר שינו את המשחק".

לקריאת הכתבה המלאה