fbpx
24/04/2022

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל: "בזמן שעשרות אלפי ישראלים עומדים בתורים ארוכים כדי לצאת לחו״ל לבלות את חופשת הפסח, עשרות רבות של אלפי תיירים עושים את דרכם בכיוון ההפוך ומגיעים בימים אלו לישראל לבלות ולחגוג את הפסח וגם את חג הפסחא הנוצרי בישראל".

יוסי פתאל מנכ״ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל:

חג הפסח הוא יריית הפתיחה לחזרת התיירות הנכנסת לישראל שכל כך חיונית לכלכלת הפריפריה.

נחמד לראות שעשרות אלפי תיירים מוצאים עניין וכדאיות להגיע לישראל בתקופה שכולם כאן עסוקים באיך ולאן לצאת מישראל. התיירים המגיעים לישראל מכניסים איתם גם מטבע זר שחשוב במיוחד לכלכלת המדינה.

נערכנו מבעוד מועד בשיתוף פעולה עם החטיבה לשירות הנוסע בנתב״ג ברשות שמאול אמסלם ומנכל השדה שמואל זכאי, להסדיר מעבר מהיר ויעיל של קבוצות התיירים המגיעות מכל רחבי העולם לישראל לחגוג את חג הפסח היהודי ואת חג הפסחא הנוצרי.

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל מפעילה בשדה בנתב״ג עשרות דיילים דוברי שפות שונות המקבלים את פני הקבוצות ומסייעים להם לעבור את המסלול ברשות ההגירה, איסוף הכבודה, ביצוע הבדיקות והעברתם אל חניון האוטובוסים במיוחד לתיירים.

בנוסף להתארגנות זאת אנו פועלים עם הנהלת רשות ההגירה בשדה להעברת שמות התיירים ופרטיהם עוד לפני הגעתם ובכך מקצרים את זמן הבדיקה בביקורת הגבולות.

שר התיירות יואל רזבוזוב דאג לתורים ייעודיים בבדיקות הקורונה לקבוצות התיירים וכך אנחנו מצליחים, למרות הלחץ הגדול, לשמור על רמת שירות נאותה.

חברת סמייל שרותי תיירות, השייכת ללשכה ופועלת בשדה עם הדיילים, הינה היחידה כיום המקבלת הזמנות ומטפלת בליווי קבוצות בתיירים בנתב״ג

להודעה המלאה לעיתונות