מזרח תיכון חדש
מי שביקר בתערוכת התיירות WTM שנערכה שבוע שעבר בלונדון, בוודאי לא פספס נוכחות מרשימה מאוד של ארצות המזרח התיכון. מאז פתיחת השמיים שלאחר משבר הקורונה, התיירות למזה"ת התגברה כאשר סעודיה והאמירויות מובילות את טבלת היעדים.
חברות גדולות ושחקנים גלובליים מבינות את פוטנציאל ההתרחבות הטמון באזור, ומשקיעות במרכזים חדשים ובכוח אדם.
קבוצת שירותי התעופה הגלובלית Air Partner לדוגמא הרחיבה את משרדיה בדובאי.
מארק בריפה, נשיא השירותים בינלאומיים ב-Air Partner, אמר: "אנו שמחים שהרחבנו את משרדנו בדובאי בהתאם לאסטרטגיה שלנו להמשיך ולהגדיל את נוכחותנו באזור, אנו מצפים להכפיל את כוח העבודה שלנו במזרח התיכון במהלך השנה הבאה, כאשר אנו ממשיכים לתמוך בלקוחות נוספים עם סל השירותים הנרחב שלנו."
התחזקות התיירות במזה"ת גם מהווה הזדמנות לישראל לחזק את מעמדה ככוח אזורי וליצור שיתופי פעולה חדשים במיוחד עם שכנתנו ירדן.
כולנו תקווה כי משרד התיירות בראשות השר החדש שזהותו/ה עדיין לא ידוע, יכירו בחשיבות אסטרטגית זו.