fbpx
24/11/2022

מפגש B2B מוצלח עם סוכנים מהמדינות הנורדיות נערך בלשכה השבוע, כשברקע התוכניות של חברות התעופה לשדרג את מערך טיסות החורף לישראל

לא היה קל לעסוק בתיירות נכנסת בבוקר יום רביעי השבוע עם החדשות על הפיגוע הקשה בירושלים, וההרגשה הכל כך מוכרת ששוב משבר עומד לטלטל את עולמנו. אולם למרות הכול, כ- 15 סוכנים ישראלים הגיעו לאירוע ופגשו את עמיתיהם מהמדינות הנורדיות שהגיעו ארצה בחסות משרד התיירות.

בתוך כל התחושות הקשות שמלאו את החדר, יורן נילרוואל, מנהל השיווק לארצות הנורדיות מטעם משרד התיירות, דווקא התעקש לשמור על אופטימיות: "השוק הנורדי מונע אף הוא מתהליכים גלובליים העוברים על הענף לאחר הסרת מגבלות התעופה של הקורנה" סיפר יורן. "הקהל מחפש חוויות ייחודיות, לא רוצה לחזור שוב ושוב לאותם מקומות שכבר ראה בעבר. ישראל נכנסת מצוין למשבצת הזו כמספקת חוויה משמעותי מעוררת מחשבה. על אף שהשוק הנורדי הוא חילוני מאוד, ופחות מונע מתיירות דתית, ישראל נתפסת כמלאת מורשת והיסטוריה, וכמספקת חוויה תרבותית, עם קהילה מקומית ייחודית".

בנוסף, הטיסות הישירות מהמדינות הנורדיות אינן ארוכות ומזג האויר הנוח בחורף משחק תפקיד אף הוא.

במפגש גם התבשרנו על כוונתה של חברת התעופה נורוויג'ן לתגבר את מערך הטיסות שלה מ – 2 ל -3 טיסות שבועיות מקופנהגן וסטוקהולם לתל אביב. בנוסף יש לחברה תוכניות להוסיף החורף טיסה ישירה לישראל מאוסלו. עוד התבשרנו על חזרתה של טיסה ישירה מפינלנד הישר לשדה התעופה רמון, לראשונה אחרי משבר הקורונה.