fbpx
29/12/2022

משרד התיירות הוביל את תכנית השידור הנצפית ביותר בחג המולד באיטליה עם להקת IL Volo

במסגרת המאמצים שמשקיע מנהל השיווק בהגברת החשיפה של ישראל בקרב קהל היעד בחו"ל,  נציגות משרד התיירות במילאנו בהובלתה של כלנית גורן בתיאום רחב היקף של אגף אירוח בארץ , יזמה את האירוח של הפקת הענק המוזיקלית של להקת IL Volo.

במסגרת הביקור הוקלטה תכנית טלוויזיה ששודרה במשדר חג המולד בערוץ המסחרי הנצפה ביותר באיטליה, Canale 5 מקבוצת התקשורת Mediaset. הלהקה קיימה הופעה במגדל דוד בירושלים שהוקלטה לצורך השידור. חברי הלהקה הפופולארית IL Volo  הם שלושה זמרי אופרה צעירים, אשר נודעו בביצועי הפופ אופרה שלה לכל המשפחה. הם זכו לפריצתם הראשונית לקריירה בינלאומית באירוויזיון בשנת 2015 , ומאז צברה הלהקה קהל מעריצים רבים ברחבי אמריקה, אירופה ואוסטרליה. הלהקה הובילה מספר פעמים את משדרי חג המולד, אך זו הפעם הראשונה שבהם הם עורכים הופעה מלאה לחג מחוץ לאיטליה, וישראל נבחרה לשידור חגיגי זה.

בשידור המרגש  על רקע דגלי ישראלי ונופי ירושלים בשעות הערב, שרו חברי הלהקה ממיטב השירים לחג המולד באנגלית ובאיטלקית. כמו כן נערכה ברכה חגיגית לחג המולד לביקור בארץ הקודש, על ידי הפטריארך הלטיני של ירושלים פיירבטיסטה פיצאבלה. השתתפות גורם בכיר זה והתכנים תואמו ותוכללו על ידי משרד התיירות. ההופעה זכתה לשיאי רייטינג באיטליה, עם 23.6% צפייה ובפער גדול מהערוצים המתחרים. התכנית שודרה בשנית בחג המולד עצמו וזמינה לצפייה בסטרימינג ברחבי העולם. כמו כן ההופעה תעלה לתוכן בנטפליקס במהלך שנת 2023. פרק נוסף של סיור הלהקה בגליל ובירושלים ישודר  בשנת 2023 בערוץ Canale 5. מיתוג ירושלים בפרט וישראל בכלל, בלב הפריים טיים האיטלקי ושידורו בהמשך לקהל הבינלאומי, נועדו לקידום התיירות הכללית והצליינית על ידי משרד התיירות לשנת 2023.

לצפייה בחלקים נבחרים מההופעה

ובהופעה המלאה