fbpx
01/12/2022

פיני שני, סמנכ"ל בכיר מינהל שיווק:

מנהל השיווק במשרד התיירות שם לעצמו למטרה לחזק ולהרחיב את מספר הסיטונאים בחו"ל המוכרים את ישראל כיעד תיירותי. לשם כך בימים אלו התחלנו בפיילוט חדש לחתימת הסכמי שיווק עם סיטונאי תיירות מובילים באירופה.
במסגרת הפיילוט כל לשכת תיירות של המשרד באירופה תוכל לחתום עד שישה הסכמי שיווק עם סיטונאי התיירות בפורמט חדש וזאת בנוסף להסכמים נוספים שיחתמו בשיטה הישנה.
בהתאם לשיטה החדשה שתיבדק בפיילוט  סכום ההשתתפות של משרד התיירות יקבע על פי מספר התיירים אותו הביא הסיטונאי לארץ, או במילים אחרות תשלום פר ראש.
מדובר על כלי שיווקי נוסף העומד לרשות מנהל הלשכה שאינו מבטל את השיטה הקודמת אלא נותן אופציה נוספת להתקשרות עם הסיטונאים.
בכוונתו להרחיב את השימוש בכלי זה לכל העולם בקרוב מאוד תוך מעקב ובקרה לשם הפקת לקחים לעתיד.

בברכה
פיני שני
סמנכ"ל בכיר מינהל שיווק
מינהל שיווק