fbpx
13/07/2023

למרות המחאה והשיבושים בנתב"ג – קבוצות בטיפול סמייל קיבלו אישור לאיסוף ישירות מהטרמינל

כל מי שעוסק בתיירות יודע שחוויית התייר מתחילה בנתב"ג.
הנהלת סמייל וצוות הדיילים שמחים לספר שלמרות חסימות הכבישים והשערים, קבוצות התיירים בטיפולם קיבלו אישור להיאסף דרך שער רימון מיד בצאתן מהשדה, וזאת תודות לשיתוף פעולה מוצלח מצד רשות שדות התעופה, ותקשורת בזמן אמת עם כוחות הביטחון.

בסמייל מספרים כי יום לפני השיבושים הצפויים התקשרו מראש לכל הקבוצות שבטיפולם, ועדכנו את הנהגים ומדריכים. תודות לעבודה מאומצת הצליחו בסמייל לדאוג לכך שהתיירים יאספו דרך שער רימון, וכי רכבי משטרה וביטחון שחנו בשטח האיסוף יפונו, כמו כן יוצבו שוטרים במקום בכדי להבטיח מעבר חלק של התיירים להסעות.
לתיירים שנאלצו להתעכב סופקו כיסאות ומים קרים באוהל ההמתנה.
​באירועים כאלה אנחנו מבינים שוב כי האויב הגדול ליצירת חווית תייר חיובית על אף הנסיבות, הוא דווקא לא ההמתנה והעיכובים אלא הפערים וחוסר המידע. קבוצות בטיפול סמייל מקבלות דיווחים שוטפים בזמן אמת, כך ניתן למנוע חששות ועגמת נפש העלולים להתעורר.