13/11/2022
בעקבות שאלות חברי הלשכה – סמייל מחדדים נהלים:
להלן מספר דגשים לביצוע הזמנה:
- חשוב מאוד אל מול רשויות ההגירה בכניסה לישראל, להכניס את אזרחות התיירים הנכונה בהזמנות.
- תיירים נעזרים בכיסאות גלגלים: חובה לעדכן בהזמנה האם ישנם כאלה, ובשדה ה NOTES לציין מספרם, וזאת מכיוון שנוסעים אלו מגיעים משער אחר.
- עדכון פרטי נהג/מדריך, יש וניתן לבצע בכל עת, רק ישירות בהזמנה במערכת, על ידי הסוכן ו/או ספק נהגים המאושר לבצע עדכונים במערכת.
- בהזמנות של קבוצות המורכבות ממספר נוסעים שאינם קשורים זה לזה, אבל מופיעות במערכת סמייל תחת הזמנה אחת, חובה לצרף רשימת שמות נוסעים
- מפגש עם קבוצות המונות 1-5 תיירים, מתקיים לפני הכניסה לאולם ביקורת הדרכונים (אולם הפסיפס)
שילוט – לא יותר מ- 15 תווים.
עבור הזמנות לעזיבות טרמינל 3:
- חובה על הנהג/מדריך ליצור קשר עם סמייל בהגיעו למחסום שערי נתב"ג. (מכביש 1 או מצומת אל על)
עבור עזיבות מטרמינל 1:
- הנהג נדרש ליצור קשר עם סמייל, 60 דקות לפני ההגעה למחסום כניסת הרכבים בשערי נתב"ג, ופעם נוספת, לאחר מעבר המחסום
- המפגש עם התיירים בטרמינל 1, יהיה בשער 2
עדכונים על התקדמות השירות נשלחים בהודעות טקסט. שיחות ממדריכים/נהגים בדבר סטטוס הקבוצה, לא ייענו. . בבירורים ניתן לפנות למייל smile@smiletourism.co.il